Skrzydełka czosnkowe



 Bardzo dawno nie robiłam skrzydełek myślę sobie , a wiec wpadłam na pomysł że zrobię mojej rodzinie takie czosnkowe i trafiłam w smaki ,bardzo fajnie smakują z sosem czosnkowy i grzankami ziołowymi , można także takie skrzydełka zrobić na grillu z ziemniakami z masłem czosnkowym .Wszystko czosnkowe ach , ale kto komu zabrani :) 


    Składniki 

            1 kg skrzydełek 
            2 łyżeczki papryki słodkiej 
            2 łyżeczki pieprzu ziołowego 
            3 ząbki duże ząbki czosnku 
            2 łyżki oleju 


       Wykonanie 

Skrzydełka myjemy i osuszamy następnie do miski wkładamy skrzydełka i sypiemy wszystkie przyprawy które wymieniłam .Obieramy czosnek i przeciskamy przez praskę i do wszystkich składników dodajemy 2 łyżki oleju i dokładnie wszystko mieszamy aby składniki się dobrze połączyły i przykrywamy folią aluminiową i odstawiamy na całą noc do lodówki .
Na następny dzień pieczemy skrzydełka w piekarniku około 55 minut na 160 stopni ,zerkając co jakiś czas sprawdzając aby się nie za mocno przypiekły .

                                                                                 Smacznego 

Komentarze

Popularne posty