Kanapeczki dla córeczki

 


     Zawsze się zastanawiam  wieczorami co by tu zrobić mojej córce do szkoły na śniadanie aby wszystko zjadła , i dzisiaj wpadłam na taki pomysł aby połączyć warzywa , wędlinę tak aby moja córka miała coś innego niż standardowe kanapki , i mi się udało . Moje śniadanie zrobiło szał ciał , śniadanie zostało zjedzone do zera i smakowało tak że znaleźli się wspólnicy ze szkolnej ławki, z czego się bardzo cieszę .

       Składniki 

 1 placek wrapa 
 3 plastry wędliny  ( ja dodałam szynkę drobiową )
 1 łyżka serka ziołowego kremowego 
 1 duży liść sałaty lodowej 
 2 plastry sera żółtego 

 Wykonanie 

 Wrap smaruję serkiem ziołowym kremowym na to wykładam sałatę lodową ,wędlinę , ser żółty i zawijam dość mocno i układam w pudełku śniadaniowym i gotowe . Można komponować na różne sposoby , z tych produktów które dziecko uwielbia najbardziej , a gwarantuje że będzie bardzo lubianym śniadaniem .

                                                                          Smacznego 

Komentarze

Popularne posty