Mozzarella po mojemu




    Dzisiaj wieczorem siedząc na kanapie myślałam co by tu zrobić na kolację ,myślę i myślę i co przypomniałam sobie że mam mozzarelle ,to co innego można zaproponować na kolację jak nie taki oto zestaw .To jest moja wersja z ogórkiem małosolnym,smakuje równo dobrze jak bez ogórka .



    Składniki 

        1 kulka mozzarelli light 
        1 duży pomidor 
        1 ogórek małosolny 
        1 łyżka oliwy 
        1 łyżka balsamico creme 
        sól 
         pieprz ziołowy 

   Wykonanie 

      Pomidora ,mozzarelle i ogórka kroję w plastry i układam na        przemiennie na talerzu ,polewam balsamico oliwą i posypuję solą oraz pieprzem według uznania ,dodaję także liście bazylii świeżej ,ale dziś nie miałam wiec jest bez i także super smakuje .

                                                                       Smacznego   

Komentarze

Popularne posty