Chlebek w jajku



  Jako małe dziecko bardzo często jadałam takie kanapeczki zrobione przez moją mamę  , od zawsze je bardzo lubiłam , i przypominają mi wspaniałe dzieciństwo , a teraz robię je mojej córce , więc zapraszam do wypróbowania , może także ta prosta w przygotowaniu kanapka zagości w domu u Państwa .


 Składniki 

4 kromki chleba 
2 jajka 
pół szklanki mleka 
sól himalajska różowa 
pieprz ziołowy 
oliwa do smażenia 

Wykonanie 

 Do miski rozbijam jajko i dolewam mleko , doprawiam do smaku solą i pieprzem , wszystko dokładnie mieszam .
 Jak jajka i mleko mamy wymieszane , namaczamy chleb w jajku i mleku , następnie na rozgrzaną patelnie wykładamy nasze kromki namoczone w jajku , smażymy na złoty kolor po obu stronach .
 Kiedy nasze kromki się usmażą , wykładamy na ręcznik papierowy do odsączenia nadmiaru tłuszczu , po dwóch minutach zdejmyjemy z ręcznika i mamy gotowy chlebek do zjedzenia .




                                         Smacznego 



Komentarze

Popularne posty