Marchewka duszona




     
  Marchewka kto jej nie lubi , można z groszkiem , ale i można i bez,mi i mojej rodzinie smakuje w każdej postaci , uwielbiam ją i mogła bym jeść ją codziennie , zapraszam serdecznie na wypróbowanie przepisu .

Składniki 

1 kg marchewki 
2 łyżki masła 
1 łyżeczka warzywka 
sól 
pieprz czarny ( według uznania ) 
 pęczek natki pietruszki 

Wykonanie 

Marchewkę obieram , kroję w plasterki , na rozgrzany garnek , dodaję masło i naszą marchewkę z posiekaną pietruszką , wszystko razem przesmażam około 10 minut często mieszając , a następnie zalewam wodą , tak aby nam zakryło marchewkę .
 Marchewkę gotujemy do miękkości na małym ogniu , ja gotowałam około 30 minut.
Po naszym czasie jak marchew jest już miękka i woda nam wyparowała doprawiam do smaku sola i pieprzem , i mamy gotową do podania , można zagęścić mąką , ale ja wolę taką beż zaprawiania .



                                           Smacznego 

Komentarze

Popularne posty