Sałatka warzywna inaczej



   

    Sałatkę warzywną pamiętam jako dziecko ,przygotowaną przez moją kochaną   mamę  , kiedy już nie jestem małą dziewczynką , spróbowałam troszkę innej wersji takiej sałatki przygotowaną przez kochaną Zosię i także smakowała przepysznie , a ja dziś zrobiłam  troszkę inną wersie , a moja córka wcina ją jak szalona wiec chyba jej zasmakowała , więc zapraszam serdecznie może tobie też zasmakuje .


Składniki 

4 marchewki 
2 pietruszki 
puszka kukurydzy 
1 jabłko 
2 łyżki musztardy 
4 łyżki majonezu 
2 ziemniaki 
pieprz czarny 
sól do smaku 
2 ogórki kiszone 
3 jajka 

Wykonanie 

Marchew , pietruszkę , ziemniaki ,gotuję do miękkości , jajka gotuję na twardo .
Kiedy warzywa mamy ugotowane i przestudzone kroję w drobną kostkę , następnie ugotowane jajka , jabłko , ogórka kroję także w drobną kostkę , dodaję majonez musztardę ,kukurydzę ,  doprawiam do smaku,mieszam dokładnie i gotowe , odstawiam do lodówki na kilka godzin .

                                                                                  Smacznego 


Komentarze

Popularne posty