Pizza na szybko z kurczakiem



    Dziś poszłam totalnie na skróty , nie maiłam za bardzo czasu na przygotowanie obiadu , a że czasem kupię gotowe ciasto na pizze to jest to czasem dla mnie wybawienie , i pomaga mi ogarnąć szybko coś do jedzenia , nie korzystam z takich rozwiązań dość często ale czasem się zdarza . A do tego wszystkiego nawet smaczne mi to szybkie jedzonko wyszło , i zapraszam do wypróbowania przepisu dla zabieganych czasami .

Składniki 

gotowe cisto na pizze 
ketchup 
12  plastrów sera żółtego ( typ według uznania )
1 łyżka masła ziołowego 
10 pieczarek 
1 średnia cebula
1 połowa piersi z kurczaka 
sól 
pieprz czarny 
1 łyżeczka curry 
1 łyżeczka papryki słodkiej w proszku 
1 łyżeczka pieprzu ziołowego 
1 łyżeczka suszonego kopru 

Wykonanie 

Na wstępnie naszą pierś z kurczaka myję i osuszam , następnie kroję w drobną kostkę i posypuję naszymi przyprawami . 
 Kiedy mamy przyprawioną pierś z kurczaka , na rozgrzaną patelnie przekładam masło ziołowe i smażymy pierś około 10 minut , następnie dodaję pokrojoną w plastry cebulę , i pieczarki i wszystko razem przesmażam  często mieszając , wszytko przesmażam około 15 minut .
Kiedy nasze mięso jest gotowe , na nasze gotowe ciasto do pizzy wykładam plastry sera i nasze mięso z pieczarkami , następnie wstawiam do rozgrzanego piekarnika na 150 stopni na 10, 15 minut, dwie minuty przed wyciągnięciem pizzy z piekarnika , na wierzch wykładam resztę sera i wstawiam na chwilkę aż ser się rozpuści .
Jak nasza pizza jest już gotowa , możemy podawać .


                                                                          Smacznego 

Komentarze

Popularne posty