Fajna sprawa




Dziś może troszkę z innej beczki  :) :)

Od roku prowadzę bloga kulinarnego Mój Smak , od kąt pamiętam zawsze uwielbiałam spędzać wolny czas gotując dla swoich bliskich i to sprawiało mi ogromną radość , długo się biłam z myślami czy to aby faktycznie dobry pomysł aby coś takiego założyć jak blog ?
Kompletnie nic o tym nie wiedziałam , jak co z czym , ale po namyśle otworzyłam laptopa i zaczynałam działać , pierwszy wpis za mną .
Kiedy zakładałam bloga nigdy nie pomyślałam że będę to robić dla kasy czy dla super dużej liczby odwiedzin , ale dla siebie , dla własnej pasji , aby pokazać że można mieć swoją pasję i cieszyć się tym .
A kiedy już weszłam w ten świat blogerów cieszyłam się jak dziecko , że udało się , i że mogę dzielić się swoimi przepisami i swoim smakiem .  Ale starałam się jeszcze bardziej aby mój przekaz kulinarny trafił do większej liczby ludzi , i pewnego dnia dostałam zaproszenie do współpracy z portalem #BrandSabbath i zgodziłam się bo jest to fajne miejsce , połączenie blogerów i vlogerów w jednym miejscu , i tu może poszerzać swoją wiedzę , każdy znajdzie coś dla siebie .
Jeżeli prowadzisz bloga czy nosisz się z tym zamiarem , bądź szukasz ciekawych informacji to koniecznie wejdź na tą stronę  #BrandSabbath  a nie będziesz żałował bo warto . https://db.brandsabbath.com/5ai60jhbs

Komentarze

Popularne posty